* mailing - środki reklamy bezpośredniej, wysyłane pocztą
** PR - z zakresu public relation czyli komunikacji społecznej
Postanowienia dodatkowe:
- Zdjęcia katalogowe (typu "packshot" - do szparowania lub na jednolitym tle) - minus 50%
- W przypadku zlecenia masowej ilości zdjęc typu "packshot" {od 100) - stawki negocjowane.
- Strony tytułowe pocztówek reklamowych (mailing) są liczone jak okładka prospektu w odpowiednim formacie.
- Jednoczesne udzielenie licencji na wszystkie niezmienione lub aktualizowane wydania: plus 50% z honorarium z nakładu i formatu.
- Okładka: plus 100%, okładka tylna: plus 80% od honorariów wynikających ze stron wewnętrznych.
- Publikacje wielojęzyczne: za kazdy język plus 25%, maksymalnie 100%.
- Jednoczesne udzielenie licencji na rozpowszechnianie za granicą, odniesione do całości nakładu:
(dotyczy wyłącznie obcojęzycznych edycji)
Na każdy kraj: |
plus 50% |
Na Europe lub prawa światowe w języku angielskim: |
plus 100% |
Prawa na świat (inne języki): |
plus 150% |
- Czas wykorzystania ograniczony do 1 roku; każdy następny rok: plus 50%.
|