Prospekty, katalogi, broszury, mailing*, sprawozdania firmowe, katalogi towarów firm wysyłkowych i inne podobne środki reklamowe
Powierzchnia zdjęcia
do formatu A -
8
7
6
5
4
3
Nakład do:
2 000
239
257
299
341
402
478
5 000
257
274
316
359
427
513
10 000
282
299
351
394
470
564
25 000
308
333
384
435
513
615
50 000
341
367
427
478
564
675
100 000
376
410
478
539
633
760
250 000
427
461
529
598
709
846
500 000
478
521
598
675
803
957
1 milion
564
607
701
794
940
1128
2 miliony
666
718
829
940
1102
1325
3 miliony
760
829
949
1076
1264
1521
4 miliony
863
931
1076
1213
1436
1717
5 milionów
957
1043
1196
1358
1598
1914
Za każdy następny
milion: plus
115
125
146
167
198
240

* mailing - środki reklamy bezpośredniej, wysyłane pocztą
** PR - z zakresu public relation czyli komunikacji społecznej

Postanowienia dodatkowe:

  • Zdjęcia katalogowe (typu "packshot" - do szparowania lub na jednolitym tle) - minus 50%
  • W przypadku zlecenia masowej ilości zdjęc typu "packshot" {od 100) - stawki negocjowane.
  • Strony tytułowe pocztówek reklamowych (mailing) są liczone jak okładka prospektu w odpowiednim formacie.
  • Jednoczesne udzielenie licencji na wszystkie niezmienione lub aktualizowane wydania: plus 50% z honorarium z nakładu i formatu.
  • Okładka: plus 100%, okładka tylna: plus 80% od honorariów wynikających ze stron wewnętrznych.
  • Publikacje wielojęzyczne: za kazdy język plus 25%, maksymalnie 100%.
  • Jednoczesne udzielenie licencji na rozpowszechnianie za granicą, odniesione do całości nakładu:
    (dotyczy wyłącznie obcojęzycznych edycji)
    Na każdy kraj: plus 50%
    Na Europe lub prawa światowe w języku angielskim: plus 100%
    Prawa na świat (inne języki): plus 150%
  • Czas wykorzystania ograniczony do 1 roku; każdy następny rok: plus 50%.

engine: